petak, 17. listopada 2014.

Definiraj me

DEFINE ME – Ryan Amador (feat. Jo Lampert)
Prijevod: J



Definiraj me svim svojim riječima
Tad mi reci koju lekciju da naučim
Obilježi me ili opeci, neću dati da me zaboli.

Definiraj me kao ono što jesam,
Tad me iskušaj kao jednostavnog čovjeka
Neću ti nauditi, samo činim najbolje što mogu.

I ako me definiraš po onome što činim
Pa kako bih onda ja tebe trebao zvati
Sjena slomljene prošlosti koju si zlostavljao/la

I ako mogu stajati na svojim nogama,
Srušit ću zid, na mjestu gdje ćemo se susresti
Dokazat ću ti da možemo zajedno

Večeras započinjemo ovo slavlje
Na kojem će ljudi biti nedefinirani
I moći će voljeti koga žele, kada osuda utihne
I neće se morati skrivati

Započinjemo slavlje baš sada
Na kojem ljudi mogu otresti svoje sumnje
I odaslati svoju ljubav, koja se prenosi u mnoštvo
I ljudi će moći uskliknuti

Da vole muškarca
Ili vole ženu
I nitko neće biti osuđen zbog ljubavi
I ja ne mogu biti osuđen zbog onoga tko jesam

Definiraj me uvriježenim klišejima
Ali ne želim iskusiti mržnju zbog grešaka neznanca
Borio sam se s granicama društvenih potreba
A sada više ne pokušavam udovoljiti
To oslobađa

Definiraj me kao Božje dijete
Ja sam čovjek i svi živimo u divljini
Na kraju, ova Zemlje je moja koliko i tvoja
Dakle, ujedinimo se kao prijatelji

Ako mogu leći u postelju prirode
Bez da me ruže usmrte
Mislim da je Zemlja u pravu
I da smo svi združeni.

Ako navečer mogu izreći molitvu
Mislim da nešto radim ispravno
Započnimo pjesmu sigurnosti
I nastavimo kroz noć

Večeras započinjemo ovo slavlje
Na kojem će ljudi biti nedefinirani
I moći će voljeti koga žele, kada osuda utihne
I neće se morati skrivati.

Započinjemo slavlje upravo ovdje
Gdje će ljudi otresti strahove
I opće prihvaćanje će biti zamijenjeno otporom
I svi radosno kliču.

Da vole muškarca
Ili vole ženu
I nitko neće biti osuđen zbog ljubavi


I ja ne mogu biti osuđen zbog onoga tko jesam.

Nema komentara:

Objavi komentar